BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Sportui tinkamas grojaraštis

Su muzika atrodo, viskas lengviau - daugiau galite nudirbti, greičiau nueiti, lengviau ištverti intensyvias treniruotes. Norintiems tinkamos muzikos, analizuojame, kokia muzika geriausiai priverčia širdies ritmą pašokti ir padėti jums sportuoti.

Kodėl reikia muzikos?
Mokslininkai atrado, kad muzikos klausymasis gali padėti pasiekti reikiamus rezultatus ir pagerinti jūsų ištvermę ir, žinoma, labiau mėgautis savo treniruotėmis. Tai taip pat gali nukreipti jūsų dėmesį nuo jau pabodusių pratimų, kurių metu jau pradedate skaičiuoti sekundes. Netgi atrasta, kad patinkančios dainos gali padėti nebejausti raumenų skausmo intensyvių treniruočių metu. Tinkama muzika gali padėti greičiau atsigauti po sudėtingų treniruočių, atgauti jėgas.

Kaip sudėlioti dainas?
Atrodo, kad užtenka tiesiog pasirinkti truputį energingesnes dainas, jas sumesti į grojaraštį ir bus viskas. Tačiau renkant dainas reikia atrinkti jas tinkamai pagal besikeičiančius tempus, o ypatingai svarbi pirmoji daina, kuri nulems, kiek energijos turėsite ateinančiai treniruotei. Dainas rinkitės ne tik pagal trukmę, bet ir pagal jų ritmą, tempą. Pasirinkite energingesnes tada, kai treniruotė turėtų būti intensyvesnė. Dažniausiai tai populiariojo stiliaus dainos, tinkančios ne tik šokti, bet ir greičiau judėti. Taip pat rekomenduojama rinktis dainas, kurios turi motyvuojančią žinutę.

Koks ritmas?
Pasirenkamos dainos turi atitikti jūsų treniruočių ritmą. Pavyzdžiui, jei norite vaikščioti ir daugiau nueiti, tuomet muzikos tempas gali būti nuo 115 iki 139 BPM. Jei norite pabėgioti, muzikos tempas turėtų būti iki 150 BPM, o bėgant jau tokia, kuri širdį priverčia pasiekti 160 BPM. Jogai užtenka 95 BPM muzikos ritmo. Besinaudojantys elipsiniu treniruokliu turėtų rinktis muziką, kurios ritmas siekiančią 128 BPM.

Muzika važiuojant dviračiu
Pasinaudoję prie dviračio pritaisomu krepšeliu, galite įdėti savo išmanųjį telefoną su visa turima muzika. Važiuojant dviračiu keičiasi širdies ritmas - tai yra tam tikru metu turite judėti intensyviau, kitais tarpais lėčiau. Pagal tai galite atrinkti ir dainas. Pradėti reikėtų nuo tokių dainų, kurių ritmas išlaiko 70 širdies dūžių per minutę skaičių. Jis leis įgauti jėgų, kad galėtumėte minti dviratį. Po kiek laiko reikėtų į grojaraštį įmesti ir greitesnių dainų, o vėliau lėtesnių, leidžiančių pailsėti.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą