BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Nesusirkite važiuodami

Atėjus rudeniui, sustiprėja virusai, tad daugumą pagauna sloga. Todėl ne tik aktualu rūpintis, kad nesusirgtumėte namuose, darbe, bet ir važiuojant dviračiu. Juk ne vienas pasirenka toliau dviračiu važiuoti lauke, kas gali padidinti riziką, kad greitai turėsite slogą. Taigi kaip užtikrinti, kad nei jūs, nei jūsų vaikai nesusirgtų važiuodami dviračiu?

Pavojingiausios yra šaltos ir sausos dienos, nes tokiomis sąlygomis gali geriau išgyventi įvairūs virusai. Tačiau nereikėtų visiškai mesti sporto - jau įrodyta, kad aktyvūs dviratininkai turi geresnį imunitetą ir geriau atsilaiko prieš įvairius puolančius virusus.

Vienas labiausiai didinančių riziką susirgti veiksnių yra vėjas. Todėl ypatingai reikia saugoti kaklą, galvą, kuriuos vėjas gali greičiau paveikti. Jei tam tikra kūno dalis stipriai sušąla, tai kaip tik padidina tikimybę, kad jūs susirgsite. Tad pravartu pasirūpinti tinkama apranga, kad jaustumėtės šiltai, kad drabužiai sugertų drėgmę. Išeidami į lauką pasiimkite apsiaustą nuo lietaus, patikrinkite, ar dviratis turi tinkamus purvasaugius, ar padangos neslysta per lietų. Važiuodami nepamirškite atsigerti vandens: rudens metu reikia vartoti kuo daugiau skysčių, kad organizmas galėtų geriau gintis nuo virusų.

Važiuodami dviračiu pasistenkite nedaryti tokių intensyvių treniruočių, kad nepersitemptumėte, neperkaistumėte. Jei pasitaikė itin šaltos dienos, bet negalite atsisakyti dviračio, geriau rinkitės dviračių treniruoklį.

Rudens metu svarbu savimi rūpintis ir nevažiuojant dviračiu. Skirkite daugiau laiko miegui: miegantys per mažai greičiau silpnina savo imunitetą. Dėl to jus gali greičiau paveikti ligos. Nuolat plaukite rankas - dažnai virusai pernešami bakterijomis, kurios lieka ant nevalytų paviršių. Galite ir daugiau gerti vitamino C: juk geriau apsisaugoti nei vėliau susirgti ir kelias savaites išvis negalėti pakilti iš lovos, ne tik nevažiuoti dviračiu.

Jei jums tiesiog varva nosis, galite kelis ratus apvažiuoti - kad įgautumėte daugiau energijos, tačiau nereikia intensyvios treniruotės - ji kaip tik sustiprins virusą. Jei jaučiate skausmą krūtinėje, skauda raumenis, tuomet geriausia eiti ilsėtis ir ne tik nevažiuoti dviračiu, bet ir neiti iš namų.

Pasinaudokite šiais patarimais, kad galėtumėte užtikrinti, kad rudenį nesirgsite, galėsite toliau užsiimti mėgstama veikla: važiuoti dviračiu.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą