BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kodėl verta minti dviratį

Vis pasakojama apie naujus dviračius, kur galima jais nuvažiuoti, tačiau ne itin pabrėžiami važiavimo privalumai tiek fizinei, tiek dvasinei sveikatai. Dėl to dažnas ir abejoja, ar verta pradėti dviračiais važinėti, ar nebus tai tas pats kaip bet kokia kita fizinė veikla. Pasakojame, kuo važiavimas dviračiu yra toks užkrečiantis ir padedantis, kad jų fanų skaičius vis dar auga.

Fizinė nauda

Apibendrinus galima sakyti, kad važiavimas dviračiu padeda pagerinti širdies ritmą, kraujo cirkuliaciją, auginti raumenis, deginti riebalus. Nuolat važiuodami dviračiu galėsite padailinti klubų raumenis, priekinius bei galinius kojų raumenis, taip pat pilvo presą. Treniruotės dviračiu mėgstamos ir todėl, kad jos yra ganėtinai lengvos - jas gali atlikti bet kas, nepriklausomai nuo amžiaus. O vyresnio amžiaus atstovams ji netgi naudinga: gali padėti išjudinti sąnarius, pagerinti sėdėseną ir stovėseną bei sustiprinti kaulus. Šios treniruotės gali ne tik išauginti jūsų raumenis, bet ir ištvermę.

Važiavimas vien 20 minučių gali tapti visos dienos treniruote, jei važiuojama pakankamai intensyviai. Per šį laiką galima sudeginti nuo 90 iki 317 kalorijų. Šis skaičius priklauso nuo jūsų važiavimo intensyvumo, greičio bei jūsų svorio. Važiuojant įkalnėmis, šį skaičių galima ir padidinti. Tačiau dažnai asmenys pradeda važiuoti ne dėl svorio metimo, o dėl fizinės būklės gerinimo, skausmo malšinimo. Važiuodami dviračiu galite sumažinti nugaros skausmą ir sustiprinti juosmens raumenis. Taip pat pasivažinėjimai labai padeda lavinti koordinaciją, ypač jei važiuojate lauke.

Dvasinė nauda

Nuolatinės treniruotės gali padidinti serotonino (laimės hormono) kiekį kraujyje. Todėl dažnai asmenims, turintiems problemų su nuotaika, psichine būsena patariama ne tik vartoti tam skirtus vaistus, bet ir padidinti savo treniruočių skaičių. Taip yra todėl, kad dviračio mynimas gali padėti sumažinti streso bei depresijos požymius. Važiavimas dviračiu padeda išlaikyti ne tik fizinę pusiausvyrą, bet ir padeda derinti fizinius pasiekimus ir emocijų kontrolę. Ypač jei važiuojate lauke, arba treniruokliu ir žiūrite įdomų serialą, galima pagerinti nuotaiką ir tuo pat metu gerai praleisti laiką.

Šiuos privalumus galite turėti nesvarbu, ar minate dviratį lauke, ar pasirinksite minti treniruoklį. Todėl nesidrovėkite, pirmyn ant dviračio ir greitai galėsite džiaugtis ne tik sustiprėjusiais raumenimis, bet ir geresne nuotaika.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą