BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip važiavimas dviračiu veikia skirtingus raumenis

Daugelis jau supranta, kad važiavimas dviračiu teigimai veikia sveikatą. Tai puikus būdas padidinti savo fizinę ištvermę, sumažinti riebalų ir padidinti raumenų sluoksnį. Važiuojant dviračiu dirba vos ne visi kūno raumenys, tad besitreniruojantiems pravartu žinoti, kurie tobulėja daugiausiai.

Maksimaliai, važiuojant dviračiu, dirba šie raumenys: sėdmenų, šlaunų, blauzdų. Būtent šie raumenys suteikia daugiausiai jėgos minant pedalus. Todėl jiems labiausiai ir atsiperka dviračio mynimas. Didieji raumenys, esantys sėdmenyse, padeda išplėsti klubus ir duoti daugiau galios, o raumenys, esantys klubuose, padeda išlaikyti pastovų sukimo pagreitį. Nors pastarieji raumenys nesuteikia jėgos, jų judėjimas suteikia stabilumą, dėl ko tampa lengviau išlaikyti pusiausvyrą, sumažėja tikimybė susižaloti kelius. Tad dviratininkai, norintys geriau išnaudoti savo kūno jėgą važiuojant, turėtų treniruoti būtent šiuos raumenis.

Sėdmenų, klubų raumenis geriausiai galite treniruoti intervalinio važiavimo būdu. Tai reiškia, kad tam tikrą laiko intervalą reikia minti stipriau, kad raumenims būtų sukeliamas šokas. Po kiek laiko vėl galite minti įprastu greičiu. Toks laikinas agresyvus šokas privers raumenis augti. Tačiau nereiktų tokio šoko daryti visos treniruotės metu. Tai kaip tik gali raumenis išvarginti.

Dar viena raumenų grupė, kuri tobulėja važiuojant dviračiu yra vadinamieji „pagalbiniai raumenys”. Šie yra viršutinėje kūno pusėje, tai yra rankų, pilvo, nugaros raumenys. Šie padeda geriau paskirstyti kūno svorį ir išlaikyti stabilumą. Pakankamai treniruojant rankų raumenis galėsite taip pat išmokti pakelti dviračio priekį, kas leis su dviračiu dažniau pažaisti, lengviau manevruoti. Labai svarbūs yra ir pilvo, nugaros raumenys, kurie veikia dviratininko stabilumą.

Svarbu prisiminti, kad važiavimas dviračiu nėra toks intensyvus sportas (nebent norite tapti profesionaliu dviratininku). Tai daugiau sustiprinta kardio treniruotė. Tad nesitikėkite, kad nuo važiavimo dviračiu užaugs masyvus raumenys. Treniruojantis, daug važiuojant dviračiu, geriausiu atveju raumenys, kūno formos taps geriau išformuotos, lengviau panaikinsite riebalų sluoksnį. Tad tie, kurie baiminasi, kad nuo važiavimo užaugs sėdmenys, padidės kojų apimtis, gali nusiraminti.

Kad ir kokie yra jūsų treniravimosi tikslai, visuomet leiskite savo kūnui pailsėti. Bent vieną dieną per savaitę visiškai atsipalaiduokite ir tiesiog nieko neveikite. Tai gali būti puiki diena peržiūrėti visus nematytus filmus arba paskaityti knygą.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą