BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip sumažinti skausmą po treniruočių

Tie, kurie treniruojasi bent kiek intensyviau, puikiai pažįsta tai, kas seka po treniruočių - raumenų skausmą. Su juo susiduria visi, tiek pradedantys sportuoti, važinėti dviračiu, tiek tie, kurie jau sportuoja kelis metus ar visą savo gyvenimą. Didžiausias skirtumas tarp pradedančiųjų ir jau pažengusiųjų - pastarieji jau žino, kaip tvarkytis su skausmu.

Pirma klaida, kurią dažnai daro pradedantieji: sportuoja per dideliu intensyvumu. Tai dar labiau išvargina raumenis, todėl atsigauti reikalingas ilgesnis laikotarpis. Turite pažinti savo kūną ir žinoti, koks intensyvumas jums yra galimas, o koks yra per didelis. Nesitreniruokite kasdien, leiskite savo kūnui pailsėti: paskirkite vieną dieną per savaitę, kai nieko nedarysite ir nustatykite kelias dienas, kai treniruotės bus lengvesnės. Tai sudarys galimybę raumenims tiek nepavargti ir kitą dieną jums juos mažiau skaudės.

Karštis taip pat labai padeda sumažinti skausmą. Išvargintus raumenis reikia atpalaiduoti ir tam puikiai tinka pasinerti į karštą vonią. Vanduo, o tuo labiau karštis, padės atpalaiduoti sunkiai dirbusius raumenis ir jums jų tiek neskaudės. Jei esate iš tų, kuriems ne itin patinka gulėti vonioje, galite tiesiog kelias minutes pastovėti po karštu dušu. Efektas bus kiek mažesnis, tačiau skausmas vis tiek apmalš. Jei neturite laiko voniai, labiausiai skaudančias vietas ištrinkite šildančiuoju tepalu ir pagulėkite (pasėdėkite) susisupę į savo mėgstamiausią pledą.

Su skausmu tvarkytis padeda ir miegas. Jei miegosite nepakankamai, jūsų kūnas negaus reikiamo laiko pailsėti, tad ilgiau jausite skausmą. Po intensyvių treniruočių stenkitės leisti sau pamiegoti bent 7 valandas. Kitu atveju per būsimą treniruotę jūs kaip tik greičiau pavargsite ir negalėsite pasiekti norimų rezultatų: greičiau ir daugiau nuvažiuoti dviračiu.

Per, prieš ir po treniruotės gerkite daug vandens. Nepamirškite, kad kūną sudaro apie 70 proc. vandens, todėl norint pasiekti geriausių rezultatų yra būtina nuolatinė hidracija (tai užtikrinti pagelbės prie dviračio prikabinta gertuvė). Jei treniruotė labai instensyvi, pasistenkite gerti litrą vandens kiekvienam 1000 sudegintų kalorijų. Taip pat stenkitės ir sveikai maitintis - užtikrinkite, kad gautumėte pakankamai baltymų, angliavandenių ir gerųjų riebalų.

Sekdami šiais patarimais, galėsite būti tikri, kad kiek apmažės skausmas po treniruočių. Žinoma, jei jums nenustoja skaudėti raumenų netgi po savaitės po treniruotės, reikėtų pasirodyti gydytojui.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą