BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip sumažinti juosmens apimtis

Artėjant žiemai, ne visi susimąsto, kad tai puikus metas pradėti treniruoti įvairius raumenis. Juk daugelis apie formų gražinimą susimąsto tik likus keliems mėnesiams iki paplūdimio sezono. Pradėjus dabar, bus galima po truputį pasiruošti kitai vasarai: svoris galės po truputį kristi, o kūnas pradės formuotis norima linkme, tad galėsite lengviau pasiekti norimų rezultatų.

Riebalus geriausiai degina intervalinės treniruotės. Tai reiškia, kad nors dažniausiai jums reikia važiuoti tokiu greičiu, kuris iš jūsų reikalauja 60 - 70 proc. maksimalaus širdies ritmo, tam tikru intervalu reikėtų pasiekti 80 -90 proc. maksimalaus širdies ritmo. Įrodyta, kad tokie intervalai padeda sudeginti daugiau kalorijų nei nuolatinis mynimas tuo pačiu greičiu. Jei norite, kad riebalai degtų dar greičiau, važiuodami mieste ar miške, ieškokite įkalnių, kurios padės ne tik treniruoti blauzdas, bet ir prisidės prie pilvo raumenų tvirtinimo.

Norėdami pasiekti tam tikro rezultato, turite suprasti, kad būtinas režimas. Nusistatykite sau norimą rutiną ir visuomet jos laikykitės. Jei neskubate formuoti raumenų, galite kasdien daryti trumpas treniruotes, pavyzdžiui, po 10 minučių. Norintys greičiau sulieknėti, sumažinti riebalų sluoksnį, esantį ant pilvo ar kitų kūno vietų, turėtų važiuoti dviračiu 3 - 4 kartus po savaitę, tačiau jau ilgesnį laiko tarpą: apie 30 - 60 minučių, nuolat keičiant mynimo intensyvumą.

Ruduo, žiema Lietuvoje nedžiugina savo purvu, todėl jei norite išlaikyti savo motyvaciją sportuoti, pravartu įsigyti treniruoklį. Naudodamiesi juo galėsite sportuoti tuomet, kai rodo mėgstamą laidą, netrukdys joks lietus. Kadangi važiuojant viduje nebus įkalnių, pasistenkite važiuojant įtempti pilvo raumenis. Tai sudarys didesnę įtampą raumenims ir jie greičiau tvirtės, tai labiau degins riebalus. Taip pat pilvo raumenų tvirtinimas nuims įtampą nuo pečių ir rankų, o jūsų mynimo pastangos daugiau koncentruosis būtent į problemines juosmens vietas.

Jei kitą vasarą norite atrodyti nepakartojamai, rekomenduojama pradėti treniruotis jau dabar. Treniruokitės po truputį, stabiliai ir tik tuomet pasieksite geriausią rezultatą. Norint greičiau pasiekti geriausius rezultatus, atkreipkite dėmesį ir į savo mitybą. Pasistenkite sumažinti suvalgomų riebalų kiekį, ribokite saldumynus (kad ir kaip tai būtų sunku Kalėdų metu).

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą