BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip pasirinkti sporto programą?

Ne vienas norime, kad figūra atrodytų tobulai. Norint tai pasiekti, reikia įdėti darbo - dažnai reikalinga specifinė sporto programa, pagal kurią galima sekti savo progresą, siekti aukštesnių rezultatų. Kiekvienam, norinčiam tai daryti, aktualu pasirinkti būtent Jums tinkamą sporto programą.

Pirmiausia turite paanalizuoti savo pasiruošimo lygį: kada paskutinį kartą sportavote, ar galite bėgti neuždusę, ar nepavargstate lipdami laiptais. Atsižvelgiant į jau turimus įgūdžius galėsite atmesti per daug intensyvias programas. Antra žingsnis - susidaryti prioritetus. Pagalvokite, galbūt yra tam tikra sporto rūšis, kurią norėjote išbandyti: tai būtų puikus metas tai padaryti. Galiausiai, nuspręskite, kaip norite sportuoti: individualiai, komandoje, siekiate iššūkio ar panašiai.

1. Norintiems individualumo
Jei nesate ilgai sportavę, pradėkite pamažu. Pavyzdžiui, galite pradėti daugiau vaikščioti - jei darbas netoli, užuot važiavę, galite iki jo pasivaikščioti. Kai sąnariai pripras prie padidėjusio krūvio, galite pradėti bėgioti trumpas distancijas arba važiuoti dviračiu. Po kiek laiko tai galite intensyvinti: apšilę apibėkite ar apvažiuokite kelis ratus. Intensyvumą keiskite - važiuokite ar bėkite vieną ratą greičiau, kitą lėčiau. Po kiek laiko galėsite intensyvumą vėl didinti.

2.Norintiems sistemos
Pasirinkite tam tikrą sportą, kurį visuomet norėjote išbandyti: šaudymą iš lanko, plaukimą, futbolą. Lankykite jo treniruotes kelis kartus per savaitę ir galėsite pasigirti ne tik sustiprėjusiu kūnu, bet ir išlavintais įgūdžiais.

3. Norintiems sekamo progreso
Jei norite visuomet žinoti, kaip jums sekasi siekti sportinių rezultatų, matyti, kaip didėja jūsų ištvermė ir jėga, pasirinkite skaičiuojamus pratimus. Tai yra specialios programos, kurių treniruočių metu turite atlikti nustatytą skaičių pratimų. Kiekvieną treniruotę pratimų skaičius didėja, tad jūs tiesiogiai matote savo augančią ištvermę.

4. Norintiems iššūkio
Tokiu atveju pasirenkama itin intensyvi programa, kurios metu stengiamasi išbandyti savo limitus. Svarbu po kiekvienos treniruotės nepasiduoti, kiekvieną kartą vis labiau kreipti dėmesį į tinkamą raumenų apšildymą ir atšaldymą.

Sunkiausia yra pradėti sportuoti - dažniausiai atidėliojama, kad bus pradedama nuo pirmadienio, kito mėnesio ir panašiai. Tačiau galiausiai pasiryžus, pradėkite iš lėto: pasitempę po intensyvaus krūvio negalėsite kelias dienas sportuoti, tai gali paveikti jūsų motyvaciją. Svarbiausia pasirinkti jums tinkančią programą, kuri motyvuos siekti aukštesnių rezultatų.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą