BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip nepasiduoti sportuojant namuose?

Neturintys laiko sportuoti, dažniausiai pasirenka sudėtingesnį būdą užtikrinti savo kūno linijas - tai sportas namuose. Būtent tai būna sunkiau, nes atliekant sporto pratimus vieniems, nėra palaikančių asmenų, tad, atrodo, nieko tokio kelias sportavimo dienas praleisti, išsisukti sau sakant, kad atsigriebsi rytoj, nors ta diena niekad neateina. Nesvarbu, ar treniruojatės bėgiodami, ar važiuodami dviračiu treniruokliu, turite mokėti palaikyti savo motyvaciją.

1. Susikurkite savo asmeninį grafiką
Kiek dienų per savaitę norite ir galite sportuoti. Pasidarykite planą, kurią dieną skirsite kokiems pratimams. Nepamirškite kai kurias dienas pasilikti poilsiui - Jums reikės pailsinti raumenis, atsigauti ir naujomis jėgomis kibti į sportą. Planuose atsiradusios treniruotės jau atrodys svarbesnės ir jūs mažiau išsisukinėsite joms atėjus.

2. Bausmės ir dovanos
Jei neturite kitų asmenų, kurie jus namuose padrąsintų arba sudrausmintų, teks tokiu asmeniu tapti jums patiems. Tai galite padaryti nusprendę, kokias nuobaudas gausite neatlikę savo nustatytos programos. Jei esate toks asmuo, kurį labiau veikia paskatinimai, tuomet galite nuspręsti, ką galėtumėte gauti, sau leisti nusipirkti įvykdę tam tikrą programos dalį.

3. Susikurkite tikslus
Jei pradėjote sportuoti, jums yra svarbu žinoti, ką galėsite pasiekti pabaigę šią programą. Tad nuspręskite, koks yra jūsų sportavimo tikslas: numesti tam tikrą skaičių kilogramų, paryškinti raumenis, padidinti raumenų masę. Susirašius tikslus, svarbu žinoti ir kaip juos pasieksite: čia padės jūsų jau sukurtas asmeninis grafikas. Jau turimame grafike pažymėkite, ką norite tą dieną padaryti, kokius pratimus atliksite. Pavyzdžiui, vieną dieną važiuosite dviračiu treniruokliu 20 minučių, kitą dieną 30 minučių.

4. Pasirinkite tinkamą muziką
Muzika gali padėti jums sportuoti - jau turbūt esate pastebėję, kad su tinkamu garso takeliu, atrodo, kojos pačios pradeda kilnotis. Surinkite bent 30 minučių trukmės garso takelį su daugiausiai energijos suteikiančiomis dainomis ir galėsite lengvai ištverti net ir sunkiausią treniruotę.

Nusprendę sportuoti, neapleiskite šio tikslo. Sunkiausios būna pirmosios 21 dienos, kuomet formuojasi nauji įpročiai. Išmokę tuo pasinaudoti greitai galėsite didinti savo sporto programos tempą, galbūt pasiryšite sportuoti ne tik namuose, bet ir kitur su draugais.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą