BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kaip lieknėti su dviračiu

Prasidėjus pavasariui, artėjant vasarai, dauguma pradeda galvoti, kaip greičiau patobulinti kūno linijas, tad pradeda užsiimti įvairiomis aktyviomis veiklomis. Tie, kurie gyvena šalia parkų dažnai renkasi bėgimą, kai kurie prisimena netoliese esančias sporto sales. Renkantis tarp daugelio galimybių, supratau, kad jau turiu puikią sporto ir lieknėjimo priemonę - dviratį.

Sportavimas ir lieknėjimas su dviračiu turi daug privalumų. Minant galima ne tik pagerinti kvėpavimą, medžiagų apykaitą, bet ir 50 proc. sumažinti infarkto tikimybę. Treniruojantis daug dirba kojos, sėdmenys, galima sumažinti liemens apimtis. Ir kartu su šiais privalumais, dar pagerėja ir bendra savijauta.

Dviratis yra labiau priimtinas būdas lieknėti ir tiems, kurie turi problemų su sąnariais. Priešingai nei bėgimas ar vaikščiojimas, važiuojant dviračiu nėra apkraunami keliai. Tačiau su dviračiu galima pakenkti savo nugarai ir kaklui, jeigu nesureguliuojamas balnelis. Dėl to yra labai svarbu tinkamai jį nustatyti, kad nebūtų sukuriama įtampa kaklo ir pečių srityje.

Sportuojant su dviračiu yra galimybė tai daryti tiek lauke, tiek viduje, jei turi treniruoklį dviračiui. Toks treniruoklis yra puiki priemonė lieknėti tomis dienomis, kai lyja, nesinori į lauką. Taip pat, kai kuriems minti gali būti dar smagiau žiūrint savo mėgstamą serialą, o ir vienos serijos trukmė panaši, kiek turėtų trukti treniruotė su dviračiu - apie 45 minutės.

Siekiant numesti svorio minant dviratį, turi būti pakankamai aukštas treniruočių intensyvumas, kuris turi išlikti panašus kelias valandas. Neturint tiek laiko treniruotis, galima kelias minutes itin sparčiai minti dviratį (didžiausiu galimu greičiu), ir vėliau vėl grįžtant į stabilų ritmą. Tokie pagreitėjimai padės greičiau deginti riebalinį sluoksnį ir sutrumpins treniruotę.

Norint greitesnio ir geresnio rezultato, reikia nepamiršti treniruotes derinti su tinkama mityba. Tiems, kurie nori numest bent po 1 kg per savaitę, reikia ne tik treniruotis kasdien, bet ir mažiau valgyti: per savaitę turi būti 1000kcal gaunama mažiau nei įprasta. Valgymo intervalus reikia taip pat derinti su treniruotėmis - nereikėtų stipriai pavalgyti prieš važiuojant, po treniruotės valgis irgi neturėtų būti gausus.

Lieknėjant svarbiausia išlaikyti treniruočių reguliarumą, neužkraunant sau per didelio krūvio. Taip bus galima ne tik sulieknėti, bet ir pajusti važiavimo dviračiu malonumą.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyk komentarą